konstapel abel

det är inge bra program på barnkanalen längre :( har man tur så får man se pingu ibland.
haha, skrattade så jag grät igår när jag kollade på det.
love pingu <3

annars så..
var jag på plastparty igår ju. köpte lite grejer till ungarna (ovanligt)
men det var bra grejer att ha med sig i skötväskan så jag har inte ångest över det :)
mamma köpte pipmuggar åt dem. svindyra. jag hade inte köpt dem själv. men hon fick väl göra det då.. haha
kan vara bra att ha hos dom.
jag ska köpa fina barbapapapipisar <3 fast det dröjer ju ett tag innan de ska använda såna.

imorgon ska vi till bvc. ska prata mer mat då. blir nog intressant.
ska försöka ge dem nån slags gröt idag. men det är svårt när man är själv, elvis äter ju inte med lika stor aptit som albin..
men, men.

jag vill ha ett hopprep. för såna här dagar då man inte känner för att gå ut och gå.

albin har börjat vända sig jättemkt nu. kul! då är han nog inte efterbliven iaf. bara lite långsammare än elvis.
läste om en som fått tvillingtjejer i v.23nånting. hon hade fått reda på, när de var ungefär i minas ålder, att båda vara cp-skadade. kul!
men hon kunde glädjas över att den ena nog skulle slippa rullstol iaf. det var hennes verklighet det!
så man ska vara glad över det man har. och inte ta allt för givet.
lollos syrra ligger typ o föder nu. sjukt! en liten girlie kommer det bli. kul att se den sen.
men annars så är livet bra orättvist.
men det har vi ju redan talat om.

hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pingu is the shit :D

2008-09-17 @ 14:43:56
Postat av: Sara

Det var jag som skrev ovanför, men av någon anledning kom inte namnet med.

2008-09-17 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback