man kan inte dadda med sina ungar, då blir dom gay

HAHA
bobo är bäst <3
men det är lite sant. fast jag har ingenting emot homosexuella.
men det man menar är väl att man inte pallar med en fjolla som bölar för minsta lilla motgång.
men om de blir gay så är det ok. men inte om de blir fjollor. jag menar, what´s the deal with that?
eller vafan, klart det är OK. men jag skulle inte fatta grejen med det.
fast jag hoppas att inte båda blir gay, för jag vill gärna ha barnbarn. sen kan man ju få det ändå men man vet aldrig med dagens samhälle, det kan ju ändra sig :/
bara de blir snälla människor så har man väl lyckats ganska bra.
fast de ska ju aldrig bli vuxna. ska köpa krumelurpiller åt dem.

annars så.. är det väl sämst. haha
mår inte så bra och jag kan inte riktigt säga vad det är heller. skitjobbigt.
ska ta en promenad sen iaf. kanske känns bättre sen.

måste gå in på FL också. har en känsla av att jag har fått väldigt arga svar i diverse forumstrådar där.
förstår inte varför jag hänger där när jag hatar allt som de flesta står för där.

går väl till öppna förskolan nurå! hej!

Kommentarer
Postat av: Bo

Haha kom inte ens ihåg att jag skrivit det där, hoho.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback