mission impossible

bah. trött idag!
fast jag kom hem rätt så tidigt ändå, skönt.
det var trevligt igår :)

mami o papi var här o hälsade på idag. mami lämnade mina jeans som hon sytt upp åt mig <3
sen så dammsög hon, haha. men jag blev glad! hade tänkt att göra det imorrn. har inte direkt haft ork till nånting idag.
förutom kidsen då :)

fredrik hjälpte mig att plåstra om mitt knä idag <3 det såg inte så fresh ut :((
sen så hade vi inte så bra grejer, men han skulle försöka hitta nåt annat åt mig.
äntligen får man lite nytta av att vara ihop med en sjuksköterska ;)
det är bra att man har nån att fråga om sina krämpor.

annars så.. har elvis spytt 18ggr idag. han envisas alltid med att ligga på magen efter han ätit. måste byta påslakan sen. går ju inte nu för de ligger på det, och albin sover.
elvis rullar runt och härjar, haha

nä. nu.. vet jag inte alls vad jag ska göra. men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback