mitt ideal, så fenomenal!

jag mår så bra med fåret shaun!
<3
vill ha den låten so bad.

trött som skit. känns som om jag varit ensam med barnen i typ 18 år.
min rygg är helt paj. sämst!
imorgon är fredrik ledig iaf. för andra på gången på 2 veckor. grymt!
ska bli skönt.
då ska vi hämta dopklänningen från barnens hus. undrar om mall´s mamma är klar med den andra?
is she? huh? huh?

annars så.. har ju min morfars fru tipsat folket om att göra reportage om oss. hon tycker vi ska vara med i tidningen.
jag ba: okej?
så de ringde igår. så vi ska väl vara med i tidningen sen :/ skämmigt.
men de kanske kan ta ett bra familjeporträtt på oss. TROLIGT! ser ju ut som skit.
men det skulle vara kul att ha.

filip o fredriks nya program började ju igår. det var roligt.
är en massa program som jag ska se nu i höst. kommer inte ha nåt liv.
men det är ok för det är ändå pissigt väder jämt :/
jag ser mkt fram emot "i ditt ansikte" med magnus betnér.
och lilla landet lagom. kristoffer är ju med där <3

var o hämtade elementet igår. fick ha på det i typ en sekund sen tyckte fredrik att vi skulle stänga av.
"måste ju tänka på elräkningen" så jag frös ändå ihjäl när jag skulle sova.
han tycker hellre att våra barn ska frysa ihjäl och bli sjuka än att vi betalar nån krona extra på elen.
schysst kille.
"men då kan ju du betala den då" tänker/säger han då.
och visst, ro hit med den bara. så länge jag inte fryser ihjäl härinne så gör jag vadsomhelst.
får väl använda stearinljus istället för lampor så kanske jag får ha mitt element på. haha
<3 förhållanden

nä, nu ska jag inte vara sån.
ska spela ett par omgångar och sen ska jag böga med byråer.
hej!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Vad ska reportaget handla om då?



Skit i honom och dra igång elementet! Herregud, så jävla dyr är väl inte elen?? Wish att vi hade ett elelement..

2008-09-10 @ 11:59:22
Postat av: Nettan

Vad kul? Hojta till när ni är med så köper jag tidningen //Kramar Nettan

2008-09-10 @ 12:10:21
Postat av: malla

tror nog att mami är klar med klänningen. hmhm.

2008-09-10 @ 13:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback