monsterbebis

elvis har väl alltid haft lite konstiga grejer för sig, och nu har han börjat med nåt nytt:
han låter som ett monster.
han kollar på en ungefär som att: nu blir du väl rädd när jag låter såhär va! och så väser han: wääääääh, wääääääh
hahah, han gör det faktiskt med albin just nu.
när man härmar honom så brister han ut i värsta leendet.
kan väl ha en monsterbebis <3

nu ligger de o brottas. det ser för himla gulligt ut. och så elvis med sitt: wääääh
jag älskar att ha två bebisar <3

gick upp fett tidigt idag. vet inte riktigt vad jag ska göra nu. får väl duscha snart och sen ska jag städa o tvätta lite tänkte jag. det behövs verkligen dammsugas här.

och sen så menade jag ju att det är dom fanatiska AP-föräldrarna som är störda. som låtsas att de gör saker för barnens skull fast de egentligen gör det för sin egen. my ass att de tänker på barnens bästa.
jag skulle gärna vilja bära mina barn mer, men de tycker inte om att sitta uppe längre stunder :/ jag önskar att vi kunde sitta o mysa bara, men nädå. de trivs bättre med att ligga på golvet och pilla på nån leksak :(

jag hatar det där stenprogramet på bollibompa. det är helt stört. och låten i början är den mest irriterande ever.

är det måndag idag? hm.. jo, det är det nog.
ah, magnus betnér. kul!

elvis ligger o håller om albin över ryggen. syskonkärlek x 7.
hoppas att de inte blir som barnen som var på montel idag. så lite våldsamma :(
ADHD x13.
och barn som föds för tidigt löper större risk för att få det :((

men puss!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jag såg den där tråden alldeles nyss. Varför vill man hindra en unge från att undersöka världen?! Crazy. Kan ju bara hoppas att hon kommer till sans snart.



Jag är f.ö. inte AP (håller med om och gör en hel del, men det som inte passar oss skiter jag i), så jag tog inte illa upp.

Det sista jag skrev var meningen att det skulle vara lite skämtsamt. ;) Och det första var bara för att förklara, ifall att du trodde att AP var så.

2008-09-22 @ 10:19:28
Postat av: Lollzan

hahah vad är AP-föräldrar? Aldrig hört talas om =P Finns så mycket konstiga saker att kalla olika föräldrar för nuförtiden!! Ja är mig själv och gör det jag tycker känns bäst. Så jag anser mig som en Lollo förälder då =)

2008-09-22 @ 11:28:46
Postat av: Mizuki

Ja! Åh, och tänk när man har pyntat helöt fint och det är ljus och glitter överallt och ungarna ser det. <3 Underbart.`

Finklädda ungar med glittrande ögon helt dränkta i presentpapper! :D

Jag längtar massor! Jag planerar att skaffa en pepparkaksdräkt till L, ville köpa en från Lindex förra året men visste ju inte hur stor L skulle vara till julen.. Hon kommer att vara så söt i den!

Och så måste jag hitta något fint till Y också.. Vad ska A och E ha på sig på jul?

2008-09-22 @ 13:47:53
Postat av: Bo

Musikalen heter Ringo. Handlar om nån tjej som blir sparkad från sitt band & sen gör egen karriär typ, hoho.



Synd att jag inte dricker öl då! Kanske får bli en resa då jag lär mig. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback