over all overall

hellu.
idag var vi på stan. hittade overaller åt grabbarna. fast de hade inga likadana i samma storlek nånsans. liksom?!?!
så det fick bli en fin från kappahl och en fin från lindex. det blir nog bra.
nu är vi hemma hos mina parents. deras t på tangentbordet är helt seg, måse trycka typ 18ggr så om jag missat t nånstans så vet ni. kommer nog strunta i den nu. ok?

annars så! vet ine. så jävla tröt och hungrig. blir väl bra efer lie ma o bonk. haha
rolig att skriva uan TTTTTTTTTTT
eh..
vill bara die.

annars så behöver jag köpa 17 grejer fas jag har inga pengar.
behöver skor, byxor (dragkedjan är visstt trasig på mina nya och enda par) jacka och lite clothes.
fast jag kan ju glömma det.
jag får ju inte ens säga att en färg är fin utan att fredrik ska påminna mig om hur lite pengar jag har. haha ;)
känns ju som om man borde gå ut och hora eller nåt!
skulle väl iofs inte bli så mkt rikare av det..
men, men. huvudsaken är att ungarna har vinterkläder nu iaf. och höstkläder. hoppas deras overaller kommer snart. helt onödiga egentligen eftersom de redan har jackor men jag tänkte att det kunde vara bra ändå. man vet ju aldrig med det här bögvädret. kan ju bli kallt, fast för varmt för vinteroverall och för kallt för bara fleecejacka.
fast jag längtar lite efter att få sätta på dem vinterkläder. de har så söta mössor o vantar <3
söta små tjocksmockar de kommer bli <3
wish att jag var en söt tjocksmock...

jaja. ska väl sova nu eller nåt. säkert.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback