play off

hello!
dopet blev lyckat (hoppas jag?) haha
elvis var lite grinig men det var ok. det var spännande att kika ner i dopfunten iaf.
sen så rapade han ju också, när det typ var helt tyst i hela kyrkan. haha, fett kul ;D
albin var jättelugn o fin under hela akten <3
och gudfö.. förlåt, FADDRARNA (varför har de bytt namn, nån som vet?) skötte sig exemplariskt ;)
mottagningen efteråt var också gos. fast det kändes som om jag inte hann prata med nån :/
men jag hoppas att alla hade det trevligt iaf.

grabbarna fick massor med superfina presenter. visste inte ens att det fanns så mkt fint att köpa!
kan räkna upp lite grejer:
presentkort i miljoner!
lite cash
muminbestick <3
rolling stones servis
böcker (barnkammarböcker, bröderna grimms sagor och H.C anderssens sagor) jag o fredrik blev fett glada över sagoböckerna. vi kolla ju alltid på sagostunden på bolibompa. åh, det är ju idag! love it.
en digital picture frame, asball! pia hade lagt in bilder på ungarna, så var det en fin låt med celine dion. jag o lollo började böla när vi kollade på dem hemma :P
två ramar
tavlor
lite gosisar
2 halsband, såna där.. lycka-grejs. ni vet. fina iaf
OCH! ett hockeyspel! :D

och en massa mer som jag glömt bort!
grymma presenter iaf.
skönt med en massa presentkort också. då behöver jag inte ha ångest över att köpa overaller för 500spänn. kanske t.o.m får råd med vinterkläder åt mig själv då.
det är den enda minuset med att ha två, man har inte råd att köpa allting nytt. en grej går bra, men dubbelt blir ju dubbelt. dvs dyrt. så.. ja, det blir mkt tradera :) som tur är så blir inte barnkläder så himla slitna.

har varit ute o gått i en timme med ungarna. grymt skönt. jättefint väder ute idag :)
de har precis vaknat nu så jag ska väl göra iordning lite mat åt dem.

imorgon blir det BONK! för hela slanten.
vi spelade igår, kul som fan. har vunnit en omgång nu iaf. hehe

men hejdå

Kommentarer
Postat av: malla

fett roligt med böckerna. kan komma och läsa för grabbsen någon dag. :D

2008-09-14 @ 17:30:36
Postat av: Storebror

Här är bilderna från dopet och lite till: elvisdop/" rel="nofollow">http://theblacklodge.org/gallery/v/albinelvisdop/



Du kan väl sprida det till alla som kan tänkas vilja ha dom, så slipper jag skicka runt bilder till alla.

2008-09-14 @ 20:40:09
Postat av: Storebror

Adressen funkade inte så bra i detta formulär. Länken ovanför här funkar nog bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback