please do as you are told

nannyakuten <3 haha

reminder to self: ringa mina parents och fråga om de har sitt element kvar och om vi får låna det.

torshälla fastigheter är ju så snåla och vägrar sätta på värmen även fast det är typ 8grader här :((
helt sick. det känns typ som om det ska komma rök när man andas ni vet.
okej om det bara var jag o fredrik, men vi har faktiskt två bebisar. inte så bra om det är svinkallt då.
får väl ha overaller på dem inomhus då :(
vill inte att de ska bli sjuka. de är ju lite småsnuviga.
och fittcphelvetesneonatal69C(p) har ju fortfarande inte hört av sig om den andra dosen vaccination som de skulle få en månad efter den första, som var i juni. tjena tre månader sen! vi har ringt typ 4ggr, t.o.m våran BVC-tant har ringt.
jag hatar dem. jag skulle vilja anmäla dem.
dumt att sköta sitt jobb!
om de inte vill ge vaccinationer så borde de väl inte fått den första omgången.
helt sämst stil. jag hatar den där jävla avdelningen. så fort ungarna blev relativt bra så blev man typ utkastad och bortglömd.
ba tack. mina barn kan väl få RS då :(

och NU har de somnat. när jag har gått upp och blivit pigg. haha
har varit uppe sen halv 6 faktiskt. eller, sov nog en halvtimme efter att jag matat elvis vid halv åtta.
de är inte synkade på mornarna, men jag tycker det är rätt skönt att ta en i taget då.
elvis brukar vara så morgontrött så det brukar gå bra iaf.

ska försöka fixa ungarnas rum idag. sen ska de få sova i varsin säng, de har börjat störa varandra nu.
har ju blivit så stora och så snurrar de som bara den.
är lite kluven hur jag ska göra med täcke bara, eftersom de snurrar så dant.. vill inte att de ska hamna under.
just nu har de filt, och den kan de ju sparka undan, men täcket är ju mycket större och tjockare.. hm.
ja, vi får väl se.
lite läskigt ska det bli att de ska sova i sitt eget rum också, men det måste ju ske nån gång. kan ju inte direkt ha två spjälsängar i vårt rum :P
blir nog bra, bara man får i ordning lite.
måste hämta matta hos mor o far också. har ju en med musse pigg, den får duga så länge :)

fryser som skit! ska gå o duscha snart. kan ju inte bada >< bögmens hela tiden. love it.
ska sterilisera mig så jag slipper preventivmedel.
näää.. jag vågar inte. jag ändrar mig nog.
kan göra när jag är 40. då är det ändå försent för barn tycker jag.
vill nog inte ha fler. eller jag skulle vilja ha en. men jag vågar inte för jag orkar inte att den ska komma för tidigt, och jag vill bara ha en, inte två. tänk om det blir tvillingar igen? haha
"jag ska ha så många barn att man får plats i en vanlig bil" har jag alltid sagt.
nämen det är väl det, om det skulle bli ett till prematuris. jag orkar inte.

förresten så har en massa ångestminnen kommit tillbaka. varför?

hej!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Lägg barnet längst ner i fotänden av sängen (fötterna mot spjälskyddet nästan), täcket har du uppdraget till armhålorna på barnet. Det som blir över stoppar man in under madrassen. Då är det nästan omöjligt för dem att få täcket över huvudet. :)



Vi har också sviiin kallt. Har hur mycket kläder som helst på oss och fryser ändå. Och nu är vi sjuka.. Jippie!

2008-09-09 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback