sällskap + spel = sällskapsspel

nu har lollo o adrian varit här. jag o lollo har spelat lite yatzy o kort.
skönt med lite sällskap :)

annars så.. är mitt knä helt paj. har så jävla ont. haha

och elvis är en riktig gnällapa. vet inte om han är trött eller vad det är.. får hoppas han sover en stund innan kvällsvällingen.

ska diska nu, och ta ett par knäckisar till middag (bra hanna) och titta på doobidoo.
sen ska jag nog sova för jag orkar inte bråka mer idag.
känner bara att allt är helt... wäh. men det är jag som är störd. men det kanske blir bättre snart.
vill ha tillbaka pirret och passionen. men den har inte funnits på typ.. 18 år.
sen så blir jag depressed när jag tänker på vissa saker.
och just nu verkar en massa minnen vilja komma tillbaka till mig och det gillar jag inte.
men det är ju exakt ett år sen som jag var preg och allt var skit mellan oss.
blir ledsen när jag tänker på att jag mådde dåligt under hela min grav. fick aldrig vara lycklig. och när de kom kunde jag inte heller vara lycklig. det är inte förrän nu som jag kan se på mina älskade gullungar och vara lycklig.
men det är med dom det. jag vill vara lycklig i min relation också. men det känns som att det kan ta tid, för att jag mått dåligt sålänge. men jag vill ju, och det är ju iaf ett bra tecken. men, det kan ta ett tag.
just nu.

jaja. sätta igång med bestyren nurå. älskar att diska. NOT!

Kommentarer
Postat av: Bili

I love you! Du vet vars jag finns om du behöver mig.

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback