silence is golden

jag och fredrik pratar så mkt med varann. HAHA
men jag bryr mig inte.
party ikväll, yo!
eh.

trött som tusan annars.. ska äta lite frupp snart, sen diska och sen göra mig iordning.
ser inte fram emot att duscha med mitt knä :( jag som ville bada, men det lär göra fett ont :((
och så är det fel ben också, annars kunde jag ju ha haft det på kanten, men nädå.
skitknä! gör så himla ont. hade ju blödit igenom mitt plåster inatt också. fresh
men jag vågar inte ta bort det för det kommer göra ont x 100 för det sitter fast på mitt skrubbsår :((
haha, ba tycker fett synd om mig själv.

jaja. ska göra en sånhär och sen dra. promise.

A is for age: 21? ja
B is for booze of choice: booze är väl sprit så då kanske man inte kan säga beer. då säger jag väl GT då. gills det?
C is for career: ehh.. mamma.
D is for your dad's name: tommy
E is for essential items to bring to a party: alko
F is for favourite song at the moment: rolling stones - as tears goes by
G is for favourite game: bonk!
H is for home town:torshälla
I is for instruments you play/have played: bas
J is for jam or jelly you like: alla röda
K is for kids: albin o elvis <3<3<3
L is for living arrangements: ): lägenhet
M is for mother's name: inga-lena
N is for name of your crush: fredrik
O is for overnight hospital stays: 3 veckor, HAHA. var så kul
P is for phobias: mörker :(
Q is for quotes you like: finns väl en del.
R is for relationship that lasted the longest: antagligen det jag har nu. kan man ju hoppas. HAHA
S is for sartorial style: vad?
T is for time you wake up: när ungarna vaknar. mellan 6-8
U is for underwear: jaha. ja det har man väl. trosor och bh
V is for vegetables you love: morötter
W is for weekend plans: partey
X is for x-rays you've had: ryggen, men det gav inte så mkt.
Y is for yummy food you make: tomatsoppan är ju en hit
Z is for zodiac sign: oxe
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: ingen, för jag orkar ändå inte läsa era svar :P
Ä är för älsklingstrend: har ingen
Ö är för en önskan just nu: att albin slutar skrika, att mitt knä blir bra, att det fanns mat hemma och att det snart var dags för party.

albin är ju smart. han drar ut nappen på sig själv och så börjar han skrika tills man sätter in den igen. dumt att låta den sitta kvar så blir alla nöjda och glada.
lilla trötter.
mamman är också trött.

men hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback