stört

riktigt fanatiska AP-föräldrar har ju seriösa problem.

"jag tar upp mitt barn ur bilstolen när vi åker för jag klarar inte av att höra honom skrika"
MEN DU KLARAR AV ATT DITT BARN SKULLE DÖ OM NI KROCKAR?!?

finns ju helt störda mammor övht.
en tjej frågade om det var okej att hon gick ut med sina tjejkompisar en kväll fast hon ammar sin 7månaders. (hon skulle inte dricka, bara umgås)
och fick som svar att man kan ju förfan inte lämna en 7månaders, inte ens för tio minuter.
så snällt mot pappan.. det var ju inte som att ungen skulle vara hemma själv. pappan skulle ju vara hemma.
men de verkar inte gilla pappor så mkt. de har nog mest funkat som spermadonatorer så att de ska få sina jävla ungar som de ska bära runt på fast ungarna hellre vill gå och amma dom tills dom är 30.
det får väl vara nån måtta på saken.

men jag är väl en sämst mamma.
hej!

Kommentarer
Postat av: Bo

Du är bästa mamman. Önskar att jag blir som du. Man kan fan inte hålla på att dadda med sina ungar x7. Då blir dom gay. ;D

Postat av: Storebror

Kom bara att tänka på en riktigt skön text när jag läste detta. Kolla in första inlägget i denna tråd: https://www.flashback.info/showthread.php?t=529726



Det är så sann på alla sätt.

2008-09-21 @ 09:33:56
Postat av: Jess

dom verkar ju störda :p

2008-09-21 @ 10:05:42
Postat av: Mizuki

Fast det där är inte AP, det är idioti. Det AP:iga att göra hade varit att inte sätta sig i bilen öht, och hade man absolut varit tvungen att åka bil så hade en förälder suttit bredvid barnet och tröstat i bilbarnstolen.

"AP"delen på FL har inte mycket med AP att göra..



/C som fortsätter att bära runt på sina ungar (fast de vill inte gå) och ammar de tills de är 3(0).

2008-09-22 @ 07:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback