the king of the world

hade gått ner 1,8kg den här veckan :D
2kg på 2 veckor. jag är nöjd.
sooo...
har inte så mkt annat att säga.
ska kika efter lite recept nu så jag kan laga lunch sen.
och sen ska vi till svärmor o hälsa på. sen senare ska jag till tuniz o köpa kofta och strumpbyxor till dopet.
och dopklänningarna ska vi ju hämta! :O
ujuj..

men först en sånhär gammal goding som jag snodde från bobo, födelsedagsbarnet:

Vilket djur känner du dig som idag? lite som en katt

Vem är den snyggaste killen du vet, just nu? fredrik :) annars joaquin. och den söta hiphop-killen från idol <3

 Vilken sexleksak skulle du vägra använda? En strap-on på en kille :(

Vilka butiker i stockholm tycker du ger bäst service? eh?

Tre egenskaper du faller för hos en kille? rolig, snäll, romantisk

 Om du fick tre timmar att spendera i New York City, för att sedan bli transporterad hem igen med en privatjet, hur skulle du spendera dessa tre timmar? skulle shoppa

 Hur är man en bra kompis? ärlig, och så ska man bry sig bara. alltid finnas

 Vilket är ditt roligaste jobb/anställning hittills? rinman

Om du vaknade upp - utan kläder - brevid peter fogstrand, och fick bara säga ETT ändå ord innan du gick, vad skulle du säga då? Vem är du?

Om du får en dotter i framtiden, vad vill du att hon ska heta då? sue ellen denise

Om du fick vara med i en film, vad skulle du helst välja av action, drama och romantik? den skulle ha lite av allt! men mest drama o romance, och kanske en liten, liten runk.

Reser du dig för gamla männiksor på tunnelbanan? jag åker inte tunnelbana

 Vilken film får dig att gråta? har ni tid? kan väl dra ett par då. lejonkungen, titta hon snackar också, den otroliga vandringen, skönheten & odjuret m.fl. fan, barnfilmer är sorgliga

Om du vann en miljon imorgon, vad skulle du göra då? köpa en bil. och en massa kläder åt hela familjen och investera lite så man får ännu mer pengar så jag kan köpa ett hus <3

Om du var i sydamerika och gick ute i djungeln och helt plötsligt blev du biten av ett livsfarligt djur, men som tur är kommer en inföding och hjälper dig till din hydda där du får varm soppa och en liten liten indianfilt lindad kring dig. Hur skulle du fortsätta din resa sedan? åka hem? happy to be alive och kanske hjälpa regnskogen and yada, yada

 Om du fick gör om något i SFG (vår gamla gymnasieskola) vad skulle det vara då? ja...

Fem saker du alltid bär med dig? mig själv, plånboken, ny.. äh, jag glömmer alltid allting! men oftast har jag plånboken med mig iaf

Vilken är din favorit drink? ragnar! och irish. är det en drink?

Hur imponerar man på dig? genom att.. vara snäll :P

Om du får gissa, hur länge tror du att du kommer ha kvar denna blogg? för alltid <3

recept nurå! HEJDÅ!

P.S ikväll kommer bror o co. roligt att träffa dom imorgon!
P.S2, jag är grymt avundsjuk för att han och hanna (inte jag :/) ska gå på "vem kan slå filip o fredrik"


Kommentarer
Postat av: Bo

"och kanske en liten, liten runk." Hahaha!

Postat av: jess

erik fyller också idag :o

2008-09-11 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback