tjabba tjena hallå

BVC-besök idag. det gick bra. de blev ju vägda och mätta i tisdags också..
albin väger nu: 5860 och är 62½cm lång
och elvis väger 6430 och är 64cm lång.
storgrabbar!
vi ska börja mer med annan mat nu. idag fick de smaka majsopotatispuré, det gillade dom inte riktigt men vi får försöka mer.

var på vv imorse också. det hade gått bättre än förväntat. tyckte den här veckan hade gått piss. inge större missöden men det har inte känt bra helt enkelt. åt ute två ggr och det är jobbigt att inte ha full koll på vad man äter.
men hade gått ner 4hg iaf så jag är nöjd :) var bättre än pappa :P
men tyvärr hann vi inte sitta med på lektionen för jag skulle ju till BVC.

annars så.. känner jag mig lite depressed.
är väl hösten kanske.
jag har typ ingenting att se fram emot. fredrik planerar bara grejer med sina kompisar, och aldrig med mig och det gör mig ledsen. spelar ingen roll om jag försöker prata om det heller. så jag går bara runt och blir tjurig på honom utan egentlig anledning. och det är ju inte så bra.. hehe
men han jobbar ju så mkt, och när han är hemma så sitter han vid datorn, är han ledig så har vi 18grejer att göra, sånt som jag inte kan göra själv. och så är han ju trött såklart. och har typ 0 tålamod med barnen och så blir jag jättearg på honom för jag tycker ju att han borde tycka om att vara med dem när han väl är hemma.
och så går det runt så. dag efter dag, vecka efter vecka, och till slut år efter år och det gör mig fett deppig.
jag önskar att vi kunde göra mer saker tillsammans. hela familjen, och ibland bara han och jag, när vi får tillfälle till det.
sen vet jag ju att man behöver vara med sina friends också. det behöver jag med.
men man kanske måste vårda sin relation lite också.
men det är visst bara vad jag tycker.
så jag pallar inte.

fick upp den andra stringhyllan i grabbarnas rum igår. det blev fint.
nu behöver jag bara en ny gardin och en matta så är det klart. sen får man väl fylla på med grejer allteftersom :)
dom har typ finaste rummet i lägenheten just nu. och där är man ju aldrig. de bara sover därinne.
vilket funkar skitbra förresten!
tur att jag har mina gosgrabbar <3

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback