ujujhuliduliauowaow

så låter mina kids. pratar som fan.

tjena!
har inte direkt nåt att skriva. har inte hänt så mkt för min del..
gjorde lite ärenden igår när apan var ledig.
köpte b.la en ny datastol äntligen. håller väl i en vecka. fett billig på jysk så den är kanske inte så bra... men, men!
var tvungen att köpa ett par nya byxor också. gylfen till jeansen är ju helt cp. och så kan det ju vara bra med iaf 2 par byxor.. :/ men nu är jag broke. hoppas jag får pengar snart.
jag hatar att man aldrig vet när de kommer.

fick min jacka igår också. love it <3 vill att det ska bli kallt nu så jag kan ha den.
superbabyfin. den satt bra också. får inte plats med en tjocktröja under än, men jag håller ju på o dietar mig så det går nog bra :) är ändå svettig jämt. hahah
men, men..

ska väl göra nåt nyttigt nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback