vurpa

den här dagen har ju gått ganska så käpprätt åt pipsvängen!
bråkade med fredrik innan jag åkte till tuniz. tappade klacken, eller typ.. sulan som sitter under klacken? på ena skon. halkade runt lite på tuniz, hittade inga overaller åt ungarna. alla var fula eller så fanns det inte i deras storlek. köpte två mössor åt dem iaf, och lite skit till mig. har en outfit tills imorrn iaf.
köpte virre på systemet, sen när jag skulle gå tillbaka så halkar jag med min jävla fittsko på gruset, druttar ner, landar på knät. får ur mig ett: AJ FAN! reser mig upp så fort jag kan och haltar tillbaks till bilen.
kände mig som ett litet barn. var längesen man skrapade knät ju.
kunde knappt gå så jag åkte raka vägen hem, fick skäll av fredrik för att jag inte hade handlat.
plåstrade om mitt blodiga knä och tog med mig barnen in i sovrummet. behövde lite gos. grät lite och sen åkte fredrik till jobbet utan att säga hejdå.
och nyss så tappade jag äggklockan så den gick i två delar, men jag tror jag fixade den.
GREAT DAY!

så nu behöver jag alltså nya skor, verkligen. känns bra. har ju jävligt mkt råd.
fick iaf mina pengar idag.
tröstshoppade lite <3

men ffs att det inte finns några jävla overaller. måste åka in till stan och kolla. det finns 2 som jag vill ha, men de fanns inte i deras storlek. vill helst ha dom från kappahl, babysöta <3 men nädå.
jag trodde ju jag var ute i god tid, men man måste visst börja handla i juli. haha

och ingen food har vi heller. kokar lite makaroner nu. vete tusan vad jag ska äta ikväll men det löser sig väl..

men annars mår jag skit! hej!

Kommentarer
Postat av: jess

skopunkten har ju alltid FETT billiga. Sen kan man ju köpa tillsammans med 2 andra kanske, och få ett par gratis :P Jag har fått gratis skor några gånger när mama och jennie har handlat :)

2008-09-26 @ 15:01:14
Postat av: Mizuki

Den kom bort i flytten.. :s Finns en risk att vi har råkat slänga den, annars ligger den någonstans i förrådet.



Åh, synd att de var mellanbruna. :( Precis sånt som jag vill ha, men jag vill ha i ek.



Aha! Haha! Söt när han vill snutta på en elefant. <3 L tar bara tummen, oavsett hur mycket jag försöker med nappar, gosedjur och snuttefiltar. :s

2008-09-26 @ 15:13:49
Postat av: Mizuki

Snacka om skitdag förresten. :s Hoppas att den fortsätter bättre!

2008-09-26 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback