white chocolate crisp

nu är allt mitt vv-godis slut :((
måste köpa nytt på torsdag.

snart borde fredo komma hem. då blir det promenad. vi behöver komma ut lite och jag behöver få lite aktivitetspoints efter i fredags :P

jag undrar vad jag ska ha på mig på lördag.. hm.
på den mystiska festen :P
jag behöver verkligen köpa kläder. och då tänkte jag att man kan ju köpa nåt höstfint som passar både till fest och vardag. jag hoppas att mina pengar hinner komma den här veckan. kanske nån vill gå på tuniz med mig då?
fast skit. har ju bara en bil, så fredrik måste ändå vara hemma då. aja. men hursomhelst, vi får se.
känns som att det är en väldigt massa utgifter den här hösten..
vinter/höstkläder åt mig och ungarna
matstolar åt ungarna
julklappar :O
tänkte ju vara tidig med dom i år så man inte behöver ta allt i november/december.

tur att ungarna fick mkt presentkort på dopet. fast matstolar och overaller ska vi nog köpa på andra ställen så det blir ju ändå en utgift, men jag har lagt undan lite pengar. i värsta fall får vi ta lite av deras också.
måste till barnens hus och köpa pälsar till deras liftar. gosigt dom kommer ha det då <3
sen så har jag faktiskt hittat en tvillingskötväska på tradera. en som inte är en skip hop duo double 2000 excalibur.. okej, den heter inte så, jag lade till de två sista orden men allt låter så flashigt nuförtiden :)
ska fråga fredrik om vi kanske har råd med den. vi är i grymt stort behov av en större skötväska.
och nej, jag vill inte ha ryggsäck. hehe

jorå. ska väl vika och hänga tvätt nurå. yey!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill åka till tunis ju! Och underbara hem :)

2008-09-22 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback