det stora steget?

nu har jag skickat iväg ett mail om att få boka träff med en studievägledare.
kanske man kan knåpa ihop nånting. det lutar åt nåt beteendevetar-aktigt.
det är svårt när man inte vet vad man vill bli, men jag kan ju inte bara sitta och hoppas på att jag får jobb, för det finns inga jobb >< speciellt inte om man är som jag: sämst
;)
så, jag hoppas att det kan bli nåt.
nu blir nog fredrik stolt över mig iaf. han tror ju att jag bara ligger hemma hela dagarna och inte oroar mig över nåt.
TROLIGT

sen så vill jag ju läsa teckenspråk också..
hittade bara en kurs på studiefrämjandet, 800 pix.
ingen aning om när den börjar eller nånting, eller hur mkt den kan tänkas ge.
sämst info.
men det vore himla kul att lära sig faktiskt!
och det här kan vi tacka dallas för, för det är donna som fått mig intresserad ^^
såg förresten sista avsnittet på säsong 9 igår! det superkända när bobby kommer ut ur duschen efter att ha varit
död en hel säsong! :O:O:O <3<3
så, när jag får pengar MÅSTE jag köpa säsong 10. det har gått alltför lång tid nu..:O

har hört att det är nån som fyller år imorrn också, min fredrik t.o.m <3
hoppas att han blir glad för sin present :)
får väl baka nån kaka imorrn, min familj kommer väl. iaf. hah :D
men jag upptäckte att det fattas ett ägg :/ drygt.

nä, nu ska jag nog se om det finns nåt att äta.
hejhej

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Åh, spännande med studier! Är det tänkt till hösten? Komvux eller högskola?



"han tror ju att jag bara ligger hemma hela dagarna"?? Med två bebisar och inget jobb att gå tillbaka till efter föräldraledigheten?! Gud. Jag får hjärnblödning av alla människor som tror att man bara softar sig genom dagarna när man tar hand om barn.

2009-04-06 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback