flavor wave turbo

rubriktorka :P

men hej.
ja. jag har inte så mkt att skriva.
jag ska väl bada snart, sen ta hand om disken och så.
sen blir det nog en liten promenix med lollo och kalle(!)
det är ju vårväder ute nu :) grymt whönt. så det är tråkigt att sitta inne själv hela dagarna.
fredrik kommer väl hem idag också. men han ska säkert fortsätta supa så honom träffar jag väl imorrn eller nåt..
jag vill hitta på nåt kul nån dag!
men vad? hmz

igår fick vi nåt grejs om att förlänga försäkringen på vagnen, great tänkte vi!
sen såg vi att vi hade försäkran på en emmaljunga sittvagn.
ba whaat? vi har ingen emmaljunga sittvagn!
så jag fattar ingenting. om det är barnens hus som har gjort fel kanske. får ta fram försäkringen och kolla vad det står.
bra om vi inte ens har en försäkring på VÅRAN vagn. tur att den har hållt.
jävla skit.

seeeen, så vill jag åka till babyproffsen nån dag och kolla sulkys.
jag skulle vilja ha två st, men de är visst inte så bra när man sätter ihop dem så det kanske
blir en dubbel iaf. är ju iaf smidigare än teutonian, om man ska åka själv och sådär :) inte så dyr heller.
meen, vi får se vad som händer och sker.
synd att inte ungarna fyller på sommaren, det är så mkt dom behöver nu :/
får väl sälja min kropp.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback