honungsmåne

eheh

hejhej.
lugn helg och så. trevlig har den varit :)

ringde VC imorse, fick prata med en trevlig dam :) och det var inte vår bvc-sköterska den här gången, skönt!
anyhow, hon skulle fixa så att min husläkare, som jag nog aldrig har träffat, visste inte ens att jag hade honom, iaf, han skulle höra av sig så ska han kolla min rygg ordentligt. kanske behövs en röntgen t.o.m. hoppas! vore skönt att få ordning på den innan man blir krympling ;D har skjutit upp det i alltför många år nu. 6 närmare bestämt. men man kan ju inte ha ont där jag har ont, efter en krock. ba okej :(
och om det är ischias också, så finns det kanske inte så mkt att göra åt :S då lär jag ju dö. jag är redan trött på den här smärtan. hoppas att jag får komma till läkaren snart, så jag vet om det finns nåt man kan göra.
känns som att massage skulle funka, men fredrik vägrar bara för att han hörde om en sjukgymnast som masserade nån så den fick diskbråck i nacken.
han kan väl massera försiktigt? >< det är bara en ursäkt för att han ska få slippa säkert. sämst kille!

barnen sover, så nu ska jag ta och spela lite sims tror jag ^^

HEJPA

Kommentarer
Postat av: Bili

Hoppas dom får ordning på den där ryggen nu! Och ge dig inte förrän du fått hjälp! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback