hoppet kan ingen ta ifrån dig

that´s true!

idag blev det ännu en vända in till stan, den tredje den här veckan. och inte en enda gång har jag blivit stoppat av polisen.
stod i tidningen att de skulle ha en massa kontroller den här veckan.
fast jag såg att de stod ute på vägen här utanför när fredrik skulle till jobbet, undrar om han blev stoppad? :P
stört egentligen, har haft körkort i snart 2 år men aldrig hamnat in nån såndär kontroll.
men det är väl skönt det.
sköter mig ändå alltid. nästan..

annars så.. var ju på servicecenter igen. fyllde i en såndär ansökan om prövning.
jag förstår inte riktigt men jag ska väl försöka få godkänt i min engelska A som jag fick IG i på gymnasiet. haha
så lite stört.
kan man ens få IG om man klarat nationella provet? fick ju VG på nån del av det.
sen ba, nämen du är sämst så du får ig.
ja, det är tråkigt att man var sämst på gymnasiet.
men jag vet väl iaf vad jag ska göra till hösten. om jag kommer in på kurserna vill säga.
men sen veta fan.
spelar ingen roll om jag pluggar det här för jag kommer ändå inte in på högskola, haha
men det kan ju bli trevligt ändå kanske.
sen får man väl gå om hela gymnasiet på folkhögskolan eller nåt. och få studieskulder som heter duga.
eller så hoppas man på att den ekonomiska krisen ska ha lagt sig till nästa år, och att det finns lite fler jobb.
eller så kanske fredrik vinner på lotto så slipper man oroa sig ever again.
ett steg i taget iaf.

måste ringa nånstans imorrn och kolla om vi kan ändra vår dagisansökan lite.
de måste ju börja lite tidigare om jag ska plugga. jag vill ju vara med på inskolningen liksom..

blä, blä, blä.
orkar inte med nånting.

måste se om jag kan få lämna in min mobil nånstans. den är ju helt störd, funkar aldrig som den ska ><
och så sitter jag fortfarande och betalar av den liksom.. peppande!

nä, bäst att passa på att fixa lite nu när ungarna sover.
hej med er!

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Haha, eller hur!

Tar fett lång tid innan man känner igen sig själv, haha. d:



Jaa, himla längesen!

Vad ska du göra i helgen?

Puss! *:

Postat av: Mizuki

En prövning kostar väl 500:-? Hoppas att ni kan ändra er ansökan. :)

2009-04-22 @ 19:42:50
Postat av: Soppi.

Ahaa, okej. /:

Nej, jag jobbar till 20 på fredag, sen har jag inte en enda plan för hela helgen, men det ska ju vara fint väder i alla fall. :D

2009-04-22 @ 20:48:41
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback