I have but one heart

nu har jag ringt och bokat tid med en studieapa.
den 20e ska jag dit. vet inte alls hur fredrik jobbar då, för han hade inget schema ><
men man kanske kan lösa det på nåt sätt ändå. hoppas..!
kände mig ju dåligt trög när jag pratade med henne.
om jag fattade nåt av komvux och högskolor, betyg och fan och hans moster, så skulle jag väl inte behöva prata med henne? >< kan man utbilda sig via komvux eller ska man bara gå runt och böga upp betygen? jag fattar inte.
men förhoppningsvis så får man väl svar sen då.
är väl för sämst för allt :/ jag är nervös som fan. tänk om jag inte kan plugga?
jag vet att jag nog kan plugga om jag vet att det ger nåt sen när jag är klar.
men lite random-pluggande bara för att det ska se bra ut på pappret, njae.
jag vill bli nåt.
och högskola vill jag inte gå på ens, serre. jag pallar inte med studenter. det är kåren, supa, nollning och bögerier hela tiden ><
men, men...

fredrik fick sin present imorse, en adidas-tröja/jacka var det ju. han blev glad tror jag :)
fast jag vill att han ska ha en grön, men han fick en vit för han sa förut att den gröna var FÖR grön.
><
men bara han är nöjd så <3
själv så önskar jag mig gudfadern II, det släpps ju på onsdag :D perfekt.
sims 3 släpps i juni, så det är försent för min böfday. får önska mig det i julklapp istället :)

nu tror jag att barnen har somnat, så då ska jag väl ta och skura golven. woho!
min rygg känns förresten värre igår. den var rätt okej medan jag höll på igår, men så fort jag satte mig så fick jag ont i hela kroppen. jävla ryggrad. jag tänker ringa på måndag igen.
tänk om jag har ryggmärgscancer? :(

hejpa

Kommentarer
Postat av: Bili

Hälsa grattis från mig och M! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback