jag tycker inte om dig

åh lill <3

har flyttat hem till mor o far nu, de åkte till cypern inatt :) hoppas de får det lugnt och skönt.

i lördags blev det premiär med forden, det var roligt och whönt.
annars så är tillvaron ganska så upp och ner. mkt kaos känns det som.
men det går.
men jag längtar efter lugn och ro. håller på att bli knäpp känns det som :(

har ju en födelsedagsfest på planeringsstadiet t.o.m.
vi har ju barnvakt den 9e.
men jag känner mig rätt labil så jag vet inte hur mkt folk jag pallar med.
vill bara ha såna jag känner mig trygg med men det är väl alltid nån som blir apa om man inte bjuder vissa osv.
så vi får se!
sämst att vara vuxen när alla skaffar 18 pojkvänner med 18 kompisar osv.
saknar mitt lilla gäng. haha
men som sagt. vi får se. nåt blir det väl. säg till om ni är på :)
man kan ju hoppas på grillväder och lite kubb kanske.

på torsdag är det valborg t.o.m.
det var ju den stora suparhelgen när man var ung ^^
men inte nu längre, känns rätt skönt faktiskt.
blir väl lite mys här hemma med familjen + lollo och adrian, sen går vi väl ner till elden på torsharg.
fick inte se nån eld förra året för albin hade syrgas då så vi vågade inte.
inte så lyckat om han hade sprängts det första han gjorde när vi kom hem liksom..
i helgen var det ju exakt ett år sen vi kom hem från sjukhuset :) i lördags.. och i söndags skulle de ha fyllt ett år om de kommit som det var tänkt.
vad tiden går fort ändå... även fast det känns jätteavlägset på samma sätt.

lykke har ju hunnit fylla år också, grattis!
tyvärr blev det ingen uppvaktning från våran sida.. :(
håller mig nätt och jämnt flytande så är nog inte så rolig att umgås med, haha
fast jag har mina bra stunder också :D

och... den 18e maj ska jag antagligen göra prov i engelska A
:O
hoppas jag klarar det.
kan ju engelska men... skitlängesen man typ läste och skrev. känner att jag vill plugga på nåt sätt, men hur??
hm..

nä, om man skulle ta och gå och vila en stund. får ju passa på med ungarna sover middagslur.

hejhej

Kommentarer
Postat av: Bili

Saknar dig <3

Postat av: Mizuki

Tack för gratulationerna! :)



Känns inte som att jag har så mycket att komma med eftersom vi inte är så nära, men jag tänker på dig iallafall och hoppas att du mår bättre snart! <3



Plugga till Eng A: Läs böcker på engelska. Testa att skriva brev och/eller krönikor. Lyssna på engelsk musik, kolla på engelsk film (utan text!)

2009-04-28 @ 14:06:36
Postat av: sweedy

Jag är lätt på födelsedagsfirande! (:

2009-04-28 @ 16:35:08
Postat av: Anonym

Jag har ju fan ingen kille så jag är på! Haha

2009-04-29 @ 17:33:56
Postat av: Sara

Jag är också på om jag får vara med. Och Fred gillar ju inte att dricka så han behöver inte följa med :D P.s. Det var Ulli som skrev ovanför mig :)

2009-04-29 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback