jävla påskkärringar

två ilskna signaler på dörrklockan, jag gick ut på en gång. ingen stod utanför
men såg ett par påskkärringar gå in nere hos grannen "här ser det trevligt ut"
liksom?! ofta man bara plingar på och sen drar, haha
jag gick ju ut för att öppna på en gång.
inte har de kommit tillbaka heller, fast jag såg att den ena såg mig O_o störda.
hoppas att de inte kommer tillbaka. har ändå inget godis åt dem.
haha *snål kärring*
tur för dom att inte ungarna vaknade av dörrklockan iaf.
men varför plinga på om man ändå inte tänkte vänta på att nån öppnar?
jag förstår mig inte på barn.
annat var det på vår tid! då satt vi i veckor (nja, okej dagar kanske) och gjorde påskkort som vi kunde ge till dem vi "påskade" hos. nu får man väl inte ens nåt sånt, de vill bara ha godis.
greedy bastards.


Kommentarer
Postat av: Malla

haha åh. när man gjorde påskkort <3

2009-04-09 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback