see you in häll

hello.
har inte så mkt att skriva idag heller. orkar liksom inte.
håller mig lite för mig själv just nu, eller inte själv. klarar inte ens att vara själv, haha
men det är bara några som duger just nu :)

möte med studievägledaren imorrn :O lite nervös.
har iaf letat upp mina betyg, haha. så imponerande.
jag hatar engelskaläraren. hur bra ser det ut med IG i engelska A men godkänt i engelska B? galet.
hade visst MVG på höstadiet såg jag också... :O
dåligt slapp man blev på gymnasiet. inte bra.
men det är inte normalt att en 16åring ska veta vad hon ska bli, och sen ha tid att lägga ner all sin energi på det när det är så mkt annat som händer med en.
men vi kan låtsas att det är moget.
jag tycker att man borde få gå gymnasiet nu istället. nu skulle man ju ta till vara på den tiden bättre.
men, men. det blir kanske bra till slut.
om 18 år.
jag orkar bara inte plugga engelska, det är ju sämst. och matte vägrar jag, för jag kan inte.
och jag vill inte prata själv inför folk :(((
men samtidigt så vill jag inte ha nåt crappyjobb resten av livet. och sen så finns det inga heller.
sååå... ja.
får väl se fram emot studielånspengarna sen, haha.
jag kommer känna mig rik :D

men ja, jag ska väl ta och hänga tvätt nu då. boring.
jag hatar att hänga vanligt kläder, får ju aldrig plats.
barnkläder är bäst att tvätta.

måste kila nu, hejpa

Kommentarer
Postat av: Bili

Hoppas du mår bra snuttan :

Spännande att du ska träffa "syon" imorgon! Jag tror det kommer bli great!

Tänker på dig!

:
:*

Postat av: Anonym

Love u ;)

2009-04-20 @ 18:31:12
Postat av: Emelie

Jag skall ju förmodligen också börja plugga på komvux till hösten. Träffade syon idag, kändes bra faktiskt. Surt bara att man inte pallade gymnasiet när det var gratis. Nu måste man låna CSN och skit. Känns mindre peppande. Plus om man hade haft ett fullständigt slutbetyg hade man bara kunnat söka högskolan direkt. ): Men vi får kämpa på!

2009-04-21 @ 23:07:46
URL: http://nature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback