skärtorsdag

hello.
idag var bili här, eller imorse t.o.m ;) det var trevligt. tack för att du kom gumman <3

har jätteont idag. värre än innan. ska ringa vc på tisdag igen. då jävlar! ;)

annars så händer det väl inte så mkt.
ska diska strax, woho! ;)
imorgon händer det inte heller nånting. men på lördag blir det påskmat hos mor o far, och sen så ska de
vara barnvakt också, så jag och fredrik ska faktiskt hitta på nånting :O
blir nog till att ta det lugnt först, äta nåt gott kanske, sen kanske över till bili o mako och ta några öl. fast inte bili då :P
så nåt blir det iaf. jag vill träffa folk. vuxet folk ;)

saknar fredrik nu. vill pussa på honom massor för han rakade sig idag ;D len som en babyrumpa.

just ja, kan ju berätta att vi kom med på damrallyt också :D:D:D
startnr 31 :D
ska bli himla roligt faktiskt. vet inte riktigt vad man gör men.. får ju iaf åka ford :D
hoppas det blir bra väder.. annars blir det ju helt sämst.

wish att jag inte hade ont. jag hade ju tänkt besöka folk den här veckan men jag har inte orkat.
ska iaf diska nu och sen försöka vila lite, beror väl på om ungarna bestämmer sig för att somna eller inte :)

meen, glad påsk på er. eller nåt.
hoppas att det inte kommer några påskkärringar hit, har ju inge godis. och de lär inte bli glada för en banan direkt :P
otacksamma ungjävlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback