sovdag?

grym dag ;)
ungarna sov en stund på förmiddagen, då skippade jag duschen och sov istället, haha. förstår inte att jag kunde vara så trött O_o nåväl. skönt var det iaf.
sen har vi väl haft det som vanligt, och nu sover de igen. de har sovit jättelänge t.o.m!
de som brukar vara svåra med eftermiddagsvilan nuförtiden.
skönt! då kanske vi kan ha en goskväll utan en massa övertrötts-gnäll :)

själv så har jag inte gjort så mkt. ska hänga en tvätt nu och försöka hinna plocka ur diskmaskinen.
har faktiskt setat (förlåt) vid datorn jättelänge, för det var så längesen man fick göra det :)
har budat på lite nya kläder åt ungarna, på tradera. men måste shoppa lite nån dag också.
de börjar växa ur allting nu :O

freddan borde väl komma hem närsomhelst också. hoppas han är glad idag.
känns lite som att vi börjar gå in i gamla mönster igen.
jag är trött på att tjata och be om han ska vilja vara med mig. det är sjukt. det ska inte vara så.
vi har t.o.m fått barnvakt på lördag, men han är ju så jävla opepp. vill bara supa med sina kompisar.
vi har inte haft barnvakt och varit tillsammans han & jag sen i januari, när vi var på bishops.
han verkar inte ha det behovet heller, men det har jag. fast om inte han vill så vill inte jag heller men då behöver han inte vara ihop med mig övht. då kan jag försöka hitta nån som faktiskt vill vara med mig.
som om det finns nån. haha

annars så har jag tråkigt varje dag.
finns inte så mkt att göra. ingen att träffa. jag orkar inte åka in till stan varje dag, det är så besvärligt, och ingen vill komma hit heller så då får vi väl skita i det. orkar ingen annan så orkar inte jag liksom, haha
får väl fortsätta leka med mina barn, fast det är inte så himla kul faktiskt. finns liksom ingenting att göra. blir roligare när dom är större och kan prata, men då får man ju ändå inte vara hemma med dom.
stört.

meen, nu tror jag apan kommer hem. och så tror jag en bebis har vaknat.
så nu blir det gos <3
hejpa

Kommentarer
Postat av: Bili

Men gosan. Jag kan komma och leka nån dag :D

Jag får härda ut min smärta bara (:

Kanske... Hmm... Imorgon på förmiddagen/morgonen?

::


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback