sunshiny day

hello.
ska visst bli lajbans-väder i helgen. trevligt, trevligt.
kanske blir en tur med forden imorrn :O
jag som inte skulle göra nåt i helgen, men forden kan man ju inte tacka nej till.
ikväll blir det väl lugnt iaf, fredrik ska leka med sina kompisar.
kanske lollo o adrian skulle komma över.. får nog ringa henne sen och se vad hon gör :)

annars så... är det väl lugnt.
skickade in min ansökan igår, så får vi se vad som händer. typ mitt sista hopp så jag hoppas att det går bra :S
ska försöka ringa dagisgrejset idag också. skämmigt.
jag hatar att göra sånahär saker.
fredrik får iaf ringa försäkringsskiten på måndag.
jag har gjort så mkt vuxengrejer på sistone så jag blir helt galen.
eh...

nä, det blir nog inge mer sova idag, tar ett bad istället.
ska försöka få ordning på håret också. jobbigt att man måste fixa det för att det ska se bra ut :/

men vi ses. nog inte, men hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback