vår

äntligen!
fast nu börjar jag få krupp när jag inte kan gå ut och göra saker precis när jag vill, haha
men hellre det än att bli deppig :)

helgen har varit bra :)
i fredags kväll var det jag, lite godis, och dallas <3
och i lördags hade jag en heldag utan barnen :O
var på tuniz med kalle, oscar och adrian, det var trevligt. sen blev det bara hem och lämna bilen och åka forden(!) tillbaka hem till mina föräldrar, där blev det öl och grillning. hur trevligt som helst.
slutade med att jag sov där, för jag orkade inte gå hem halv fyra på morgonen ><
men det var skönt iaf.

idag har vi varit med barnen hos tandläkaren, det gick bra.
sen var lollo och kalle med tillhörande barn, här och åt lunch :)
sen dess har jag inte gjort så mkt. försöker få barnen att sova middag.
pappa kommer hit snart och håller ett litet öga på dem, tänkte åka och handla gröt och ipren.
för just ja, jag har ju plågats av en smärta under de senaste dagarna. känns som ischias. det strålar ner i vänstra benet, ont som fan i skinkan! jag tror fan att det är nåt fel på min rygg, känns som att nåt hamnar i kläm ibland.
jaja, ringde iaf till vårdcentralen men de sa bara åt mig att äta ipren i en vecka och se om det blir bättre.
jag skulle nog ha pratat lite mer om min sämst-rygg. men jag tyckte inte det kändes så bra när jag upptäckte att det var våran BVC-tant som satt där i rådgivningen :/ jag kanske är knäpp, men jag tyckte inte det kändes bra att prata med mina egna problem med henne liksom. tur att det inte var nåt annat man hade fel på :D
anyhow.
så nu hoppas jag nästan lite på att det inte ska ha gått över helt, om en vecka, för jag behöver nog kolla upp ryggen ordentligt :S

nu pratar jag med lollo i telen, så ska väl gå ^^

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Två av jackorna är Ys gamla så det är inte som att jag sprungit och köpt tre jackor sedan solen tittade fram. ;)

Skinjackorna är verkligen skitsnygga! Men tur att du sa att ni har dem, då tar jag inte på L hennes om vi ska träffa er en. ;)



Jaa, det driver mig till vansinne. Hon lär sig av de äldre barnen på dagis och tror att det måste vara så. :s Hoppas att killarna inte tar åt sig så mycket! Vi träffade en liten 5åring idag som (när han såg att Y valde jeans med rosa knappar och blombroderier) fräste "Du kan ju inte ha tjejkläder!". Han trodde att hon var en kille och det är tydligen en dödsynd med blomknappar på pojkar. -_-

Det är så mycket skönare att ha ufobarn som inte har någon koll och inte bryr sig.



Hoppas att din rygg blir bättre snart! Kiropraktor kanske?

2009-04-06 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback