blåsdag

blowday.

tjena tjena.
idag är det söndag, blir nog en tråkdag här hemma bara.
fredrik jobbar och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på så...

veckan har varit bra. mkt nya intryck och spännande möten med människor, för både mig o pojkarna.
de verkar trivas på dagis. i fredags (när jag äntligen fick vara med hela dagen) så fick vi gå efter bara en liten stund så de fick vara själva där. de hade sovit en stund, och ätit mat där. massor hade de ätit. med egen tallrik! här hemma välter de bara tallriken om den står framför dem :( och broccoli hade de ätit, det har bara funkat typ en gång hemma, och mjölk drack de, det brukar också bara duga ibland hemma.
inga ledsna miner, och de var inte direkt superglada att se oss. de ville bara vara kvar o leka :)

och för mig har det gått bra.
har varit på alla lektioner, träffat några snälla peeps också. skönt :)
och ett riktigt original, hehe. ja, men det kan vi ta en annan gång.
har t.o.m gjort klart första studiebrevet i samhällskunskapen, duktig! ska skriva rent det idag tänkte jag.
hoppas jag har gjort rätt bara. säkert inte :(
vore kul om man fick bra betyg.
kanske borde fundera vad man vill göra till våren också.... ><

nä, har väl inte så mkt mer att orda om.
vi hörs o ses, eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback