hitler´s car

eheh.
AHEJ!

fredrik började jobba idag, det känns skumt att vara hemma alldeles ensam. eller ja, barnen är ju här förstås :)
vi har varit och badat hos kjell o anki, var där för första gången i år igår. eh.
skönt som tusan och grabbarna är jätteduktiga när vi är där :) de älskar verkligen att bada. det har dom efter mig tror jag!

annars så är det väl bra, ibland. ibland är det helt åt helvete och ibland är det bra.
haha
lilla psyk. men, men.
som sagt, det ska man väl bara ha.
typ.

om en vecka börjar jag skolan, jag har köpt en väska så jag är redo!
en fett snygg "adida" (adidas) säkert inte lika smidig som de andra jag kollade på, men snyggheten tog överhand så det fick bli den iaf.
och nästa tisdag börjar inskolningen på dagis, blir skönt när man kommit in i alla rutiner.
just nu känns det mest stressande och nervöst.
tror iaf att vi köpt färdigt allt till dagisstarten, nya gympaskor, stövlar, regnkläder, moccasiner(??) och små ryggsäckar :)
om ett tag är det dags för jackor, overaller, mössor, vantar, vinterskor osv osv.
och grabbarna har växt så in i helvete, bara de sista veckorna.
skulle ta på dem byxor häromdagen (har blivit mkt blöjdagar på sistone) och upptäckte att inga mysisar i strl 74 passade längre, haha. och då hade jag precis köpt två par nya, fast dom kanske de kan ha ett tag iaf.
har iaf laddat upp med lite nya mysbyxor, det är bra på dagis, och så har de börjat kunna ha sina julklappskläder nu, strl 80 :)
känns som att det kommer bli väldigt mkt handlande åt dem i höst. blir väl ingen jacka för mig i år heller, haha.
jo, jag måste ha en ny. och nya vinterskor ><

fick se kort på pojkarnas sysslinar idag, lilla lilla leo (god rest his soul) och lilla max som har
växt till sig ordentligt. många minnen kom tillbaka när man såg bilderna från uas och mälarsjukhuset,
hoppas de får komma hem med lilla maxen snart :)

nähä.. om man skulle ta hand om disken nu då, sen kanske spela lite?
när pappan är borta spelar mamman på datorn.
fast pappan spelar jämt ><

+ saknar mina vänner.

hejpa!

Kommentarer
Postat av: sweedy

saknar dig med!! *: *: <3

2009-08-04 @ 10:29:49
Postat av: Mizuki

Men gud, har de växt ur 74? De börjar ju bli tookstora! L har fortfarande 74 på byxor.. Fast inte på tröjor, hon har sin pappas långa armar. ;)

Men jag tror allt pojkarna har växt om henne nu. :D



Jag längtar till skolstarten, komvux är härligt. Hoppas att du får plats på etiken! Jag lovar att spara anteckningar åt dig. ^^



2009-08-04 @ 11:32:04
Postat av: Bosse

Saknar dig med ju! Men nu är jag hemma så snart kommer jag & hälsar påå. :D & vad sött med små ryggsäckar! <3 Åh. Allt som är mini är alltid så cute.



Puss puss!

Postat av: Mizuki

BF enligt tidsbestämmande UL är 4/1 -10, enligt RUL 8/1 -10. Jag satsar på strax innan jul, N tror på den 26/12. ;)

2009-08-04 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback