igång

med dagis, skola och jobb.
har varit o lämnat kidsen på dagis, är ju en jävla bit att gå men det gick fint! fyllde i resten av schemat så nu är det klart också.
mamma får hämta redan på onsdag så jag kan gå på trasdockans dag i skolan, och sen ska vi väl ha såndär bög-handledning med NK:n. sämst!
ah well.
börjar inte förrän 15 idag, vet inte om jag borde lämna ungarna senare egentligen. jag vet inte hur reglerna är.
men jag behöver lite tid att plugga på också, och det är ju omöjligt att göra när barnen är hemma.
isf måste man göra det när de sover och då är man ändå helt slut.
så nu får det bli såhär.
ska faktiskt passa på att städa också. måste dra av alla golv, ser så jävla äckligt ut här :S
så det ska jag väl göra nu.

kika buss o så först bara.

helgen har varit bra förresten. var på damrallyt, det var kul att se alla fina damer. men jag hoppas det
blir bättre nästa år, lite tokigt där på slutet. men, men!
sen var jag hos bo på kvällen, det var nice.
och sen så har bili fått sin cleo också, det är niceast av allt! hoppas man får träffa dom snart <3

men vi höres. hejpa

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Du pluggar 75% fortfarande va? Då har du rätt till 30h i veckan + restid. Plugga med ungar hemma är helt jäkla hopplöst.

2009-08-24 @ 12:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback