2009

2009 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom mitt 2009!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
gick på komvux, o säkert fler saker :)

Höll du några av dina nyårslöften?
nej. jag hade väl mest lovat att detta skulle bli ett grymt år, men det blev tvärtom: ett skitår

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja <3

Dog någon som stod dig nära?
ja :(( hål i hjärtat

Vilka länder besökte du?
finland är ett land, så ja det räknas!

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
pengar, jobb. massa, massa kärlek. lugn och ro, trygghet

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
inget särskilt tror jag!

Vad var din största framgång 2009?
att jag började plugga, och förhoppningsvis slutförde det också ;)

Största misstaget?
kanske borde pratat mer, jag vet inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag var stammis på vårdcentralen ett tag där tyckte jag. men inget allvarligt. förkylning o lite öronproblem. annars har jag väl mest bara varit psykiskt sjuk.

Bästa köpet?
pfft, inget särskilt!

Vad spenderade du mest pengar på?
mina barn

Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina barn <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
orkar inte dra alla titlar. men lite scorpions, europe och beyoncé tror jag! och turkhits!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare fram till hösten, sen har det väl gått rätt bra.

Vad önskar du att du gjort mer?
öppnat mig, fast det är ändå ingen som lyssnar. haha
sen så önskar jag att jag hade kunnat vara mer med kenzo

Vad önskar du att du gjort mindre?
bölat

Hur tillbringar du julen?
hos mami o papi <3 och lite hos svärisarna....

Blev du kär i år?
var väl redan.

Blev du tillsammans med någon?
tja

Favoritprogram på TV?
deppe, greys, christine, doobidoo, skavlan, allt med gordon ramsay

Bästa boken du läste i år?
utvandrarna, hela serien alltså. av vilhelm moberg. denna gigant av giganter!

Största musikalista upptäckten?
europe, nog för att jag upptäckt dem innan men jag började lyssna ordentligt i år.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag fick... :S men fick nog pengar iaf, och det vill jag ju alltid ha!

Något du önskade dig men inte fick?
ekonomiskt oberoende

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
åh fan, nu minns jag när jag fyllde, haha. på min födelsedag hade jag släktkalas hemma hos mina parents, för vi bodde där fram till den dagen. ja, lång historia. eller inte egentligen. men jag orkar inte dra den fast nu har jag ändå använt en massa utrymme till ingenting. smart va?

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
läst hår först. haha. ja det hade hjälpt om vissa karlar i ens liv inte hade varit idioter

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
boring mama_09

Vad fick dig att må bra?
mina barn, mina vänner, min familj

Vilken kändis var du mest sugen på?
gordon

Vem saknade du?
kenzo <3<3

De bästa nya människorna du träffade?
massa i skolan :) främst ida och lilian skulle jag tro. de är bra!


ja, där ser man hur det kan gå. får väl hoppas att 2010 blir bättre. fast jag tror inte det. det känns som att det alltid är någon kris man måste gå igenom, men jag orkar inte för jag har inte ens bearbetat det här året så jag behöver vila ett tag.
men, men. vi får väl se vad det blir för skoj nästa år. eheh.
drygt med mitten-text. nu ska jag sova. bögprov imorgon. orkar inte. hoppas jag får godkänt iaf.

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi som var så säkra på att det här året skulle bli bättre :( Vad hände liksom?! Törs knappt yttra mig om nästa men va fan man måste ju chansa iaf ;) Nästa år blir bättre. Puss på dig vännen min

2009-12-09 @ 07:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback