fusion power

say what?

jag hatar min rygg. har säkert fått nåt cp-igen. känns som att en nerv ligger i kläm.
får väl käka en piller-kur igen. jag vill inte ens leva på värktabletter :/

annars så.. har vi tagit det lugnt bara. pojkarna ramlade ner från datastolen, in i skrivbordet.
albin fick en jättestor o läskig bula med ett jack i. så han är under lite övervakning nu.
har dock varit som vanligt så jag tror inte att det är någon fara.

nu ska jag kolla på nån film som börjar på tv.
jag saknar fredrik <3 är på myshumör. vill bara kramas en massa.
får väl se om man kan sno åt sig lite kramar när han kommer hem sen.
skönt att han är ledig nästa helg, då ska jag gosa med honom <3

nu måste jag stoppa in nappen på elvis igen. smart att kasta iväg den hela tiden, så blir han tjurig och vill ha den >< smart unge.

ha en trevlig kväll o så.

P.S. en annan grej som är irriterande är vänner som försvinner. jag saknar många.

Kommentarer
Postat av: bili

Har bara hört det två gånger än så länge! Första fick jag lite tårar i ögonen, men sen har jag bara blivit varm och stolt och alldeles lycklig! Haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback