nu så är jag trött på skiten

tjenis.
"julmys" igår. men det blev fel, för alla kunde inte komma. så det blev mest som vilken kväll som helst.
när fredrik kom hem så följde jag med sara hem. blev lite wine & beer o lite grappa. trevligt.
idag har vi varit o storhandlat, så nu finns det mat hemma. hehe
blir väl en degar-dag annars. fredrik jobbar o min rygg är paj så det blir nog ingen promenad eller så...

nåväl.
något som borde ligga etta på irriterande-listan är väl folk som snackar skit bakom ryggen på en.
jag är så jävla trött på det. är det så svårt att säga rakt ut vad man tycker?
jag behöver inte sånt. jag behöver ärlighet och respekt. är det för mkt att begära?
det värsta är iaf människor som snackar skit om en, med de som står en nära. schysst för den personen liksom..
nä, lägg ner. försvinn ur mitt liv, eller börja vara ärlig så kan vi ta det därifrån.
men falskspel pallar jag inte med.

bleble, är lite trött.
elvis ville visst inte sova inatt så han fick flytta över till oss. älskar att sova med barnen <3 men han vaknade flera ggr o var gnällig. vet inte riktigt vad det var, det var fredriks natt så.. ;)
får se om det blir likadant inatt. det är mysigt att samsova ibland så det är ok.
fast albin brukar alltid ramla ner från sängen. eller alltid, han har gjort det de 2 ggr han har sovit hos oss.
det slutar liksom med att han ligger som en hund i fotändan, och sen vaknar man av en liten duns, då har han ramlat ner. vi har en låg säng så det är ingen fara så. men han blir ju rädd av att vakna sådär, så han blir lite ledsen men sen har han somnat om igen så fort man har lagt honom tillrätta.
haha, token <3

var ju lucia-skit på dagis igår. det var kallt. lite tråkigt att det var utomhus tycker jag men vad ska jag göra...
albin satt i en frökens famn, hos de andra barnen när de sjöng, men elvis sprang till andra sidan dagis istället.
så.. jag såg inte så mkt av själva uppträdandet. men det var säkert fint!
men sämst att ingen fick se deras fina pepparkaks och tome-kläder. har iaf tagit kort på dem, kommer väl sen.

nu ska jag vila lite tills barnen vaknar, vilket de borde göra vilken sekund som helst.

hejah

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Du, det låter inte som ett höjdarjulmys direkt. :( Men den riktiga julen blir bättre! :D Firar ni hemma hos dina eller hans föräldrar i år? Eller hemma själva?



Hoppas att din rygg blir bättre och att As bula är ok.

2009-12-13 @ 11:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback