skönt!

gjorde nåt slags forskningsarbete och nu är allt inskickat, hoppas rogga godkänner det.
han godkände iaf mitt prov som jag skrev idag. SKÖÖÖNT!
nu har jag "bara" två rapporter kvar att skriva, en tattarredovisning imorgon och nk-prov nästa vecka så är jag klar :)
fast rapporterna känns rätt jobbiga.
får se om jag orkar göra lite idag. jag är typ helt blind. glasögon är bra har jag hört. ungarna har typ haft sönder mina, haha. men de hjälpte ändå inte så mkt.
men, men. får köpa ett par när jag blir rik. dvs aldrig.

imorgon ska jag kika på lokal på studiefrämjandet, får se om det är något för ministrålarna :)

det ska bli så grymt skönt med lite julledigt. ska softa lite då hade jag tänkt. så mkt som det nu går när man har vildapor..

+ att naturhistoriska har öppet när vi är i sthlm. ska försöka få med mig fredrik dit. annars kanske vi tar nåt annat museum. vet att han pratade om nåt som lät intressant.
jag skulle vilja åka på en riktig kulturhelg nån gång. det vore mysigt. det får vi göra när barnen blir större sen :)
hoppas att dom blir smarta och intresserade. inga tv-monster. fast det är dom ju redan typ :S men det kanske går över.

puss och hej, snygga tjej!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Y var ett tv-monster som liten, nu är hon galen i att lära sig nya saker, främst biologi och geografi. Så tv-monsterfasen kan vara kort!

Naturhistoriska låter kul, undrar om jag ska ta med mig bara Y i sommar och åka dit?



Ja, jag tror också på triss i damer. Debatterar just nu mned tjejerna om vad en lillasyster ska heta, L tycker Bebi och Y hedvig. ;) :D

2009-12-10 @ 07:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback