2

okej, nu är jag lugnare.
bebisarna ska sova lite. och jag ska nog... lägga mig på soffan och glo extramaterial.
tänkte sova först, men då blir man nog ännu segare..

btw, det finns lite positiva grejer i mitt liv trots allt.
vi ska förmodlingen antagligen köpa ny soffa i helgen :D:D:D:D:D:D x 18
fast det går väl åt helvete. haha
men det är iaf på g och det är kul! kanske man äntligen får ett ok hem ;)
sen så har jag ju faktiskt världens sötaste barn (förutom när de vaknar mitt i natten ;) nä, de är söta då med) och en gos (oftast)sambo <3

jag är fan hungrig.
varma koppen och smörgås hjälpte visst inte som lunch. tusan
har ju ingenting >< får väl bli makaroner då. om jag har råd.
fast pointsen har ju ändå gått åt helvete. men jag ska väga mig imorrn. inte roligt om man gått upp 18.
några hekto kan jag ta.

men vahettere.... ja. hejdå mina vännor.

btw, nån som vill ta en fika på stan på fredag maybe? jag funderar på att åka in kanske.

Kommentarer
Postat av: Sweedy

jag vill! (: & jag kan närsomhelst. Soppi är nog ledig då också, så kan hon också följa med :D

2009-02-04 @ 17:03:36
Postat av: Mizuki

Tänkte precis anmäla mig frivillig men såg att du redan var "tagen". ^_~ En annan gång kanske?



Det är verkligen skitjobbigt när det blir så mycket och så sover inte ungarna på nätterna och så ska man försöka hantera alla saker som händer trots att man gvaknat typ var 5e minut eller t.o.m aldrig somnat till att börja med. :s



Ny soffa låter som en bra pick me up. ^^ ;)

2009-02-04 @ 18:29:46
Postat av: Bili

Jag vill gärna träffas då! Men jaa... vi får väl se. Jag mår ju som jag gör...

Du är bäst haniki! I love you! :* <3

Postat av: Sweedy

Kan inte alla fika då? ;)

2009-02-04 @ 20:11:23
Postat av: Soppi.

JAG VILL!

MIN LEDIGA DAG JU!

Fy vad kul! Vi måste. <3

2009-02-05 @ 01:04:15
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback