alla hjärtans dag

idag älskar jag alla <3
eh..

min fredrik fick en pussgroda av mig :) var o köpte den igår när jag var ute med emmpi en sväng.
jag är så glad att emmpi "flyttat" hit, äntligen har jag nån att hänga med. och att det är en gammal vän är bara ett +
love you!

annars så.. mår jag inte så bra.
grym vätskebrist typ. haha
kanske borde ha ätit lite bättre igår.
jag börjar bli trött på vv. jag måste göra nåt fel. jag är hungrig jämt, men jag har aldrig några points att äta för. haha
ska se till att göra ordning bland pointsen så att det kan flyta på ordentligt.
men idag blir det en god middag iaf, och då är nog hela veckan förstörd, ah well! får hoppas att det gick rätt bra förra veckan så att man kanske får ett litet minus på vågen iaf. den som lever får se.

jag vet inte, jag vill ha vår. känns som att jag bara går och väntar på nånting. kommer aldrig igång riktigt, liksom!

men friska verkar vi vara iaf. och det är bra.
nåt som är mindre bra är att jag har läst ut invandrarna, och har inte tagit mig till biblan för att låna tredje boken ><
får ångest när jag inte har nåt att läsa innan jag går o lägger mig.
haha, ba oldies.
men jag saknar kristina och karl oskar <3 kanske kan ta sig till biblos idag? fast vi måste iofs städa så det hinns nog inte... fast en promenad vore ju bra för fläsket..
ptja, vi får väl se vad vi orkar med!

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback