dude, I totally miss you

<3

jag vet inte hur jag ska få mina små apor att sova på eftermiddagarna.
skivan has lost it´s magic powers :/
och de behöver ju verkligen sova för annars blir de alldeles apiga.
suck.
men, men.

snart kommer väl lollo och adrian hit. det ska bli trevligt. har inte träffat dem på länge.

sen blir det väl tråkkväll I guess. kanske fortsätter kolla på tornado. vi började igår, fredrik somnade.
eller så kan jag kolla på arkiv x. började kika i fredags, då när jag hade tänk att kolla på tornado. sen kom jag på att jag hade fått arkiv x i julklapp :D
så himla great. lite läskigt med.. :S och lite sjukt att jag t.o.m kom ihåg grejer. jag måste ju ha sett några repriser eller nåt. fast jag kommer ihåg att jag fick vara uppe och kolla ibland. galet. man borde ju fått men för livet, fast det fick jag inte.
däremot av hulken. usch, där fick jag verkligen men för livet. men jag försöker bearbeta det from time to time.
ska nog försöka se de gamla filmerna. men han är ju så himla läskig :(

kolla bara!
dog lite när jag googlade honom :(

ska inte låta mina grabbar se hulken iaf. darth vader och kato var jag också rädd för när jag var liten. hu :(
men dom är rätt okej nu. filmerna är ju så himla bra så det har liksom gått bra att se dem ändå.

men ja.. haha.
ska väl se till mina pojkar nu. de verkar inte vilja sova.
elvis är värre än.. jag vet inte vad. han är så himla vild. man blir trött bara av att kolla på honom. haha
fast han är rolig :) tur dock att man har albin som är lite lugnare :)

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback