fettodagen

min dag idag ^^
åt faktiskt en semla idag. mådde fett illa efteråt så det var väl rätt onödigt egentligen. haha

annars så...
promenerade med min kära familj i förmiddags. vi var tvungna att handla lite o sådär.
var på apoteket och frågade efter nåt mot ryggvärk. hon ba: vad har du för ryggvärk?
jag ba O_o... jag har ont i ryggen! det gör ont jämt! haha
fick iaf ipren. eller fick och fick, jag fick ju köpa.
men det hjälper litegrann iaf. för stunden.. :S
får se hur det känns imorgon.

min älskade mor var här iaf, hon hängde upp nya gardiner och putsade vardagsrumsfönstret. och så hade hon sönder våran nya lampa också. haha :D ba körde in gardinstången i den >< fast det gjorde inte så mkt. den kostade bara 99 balubas. tur att det inte var fönstret liksom! hon skulle köpa en ny sa hon :P
hon var här och hjälpte mig med barnen hela dagen. så det var skönt. jag bjöd på en fryspizza. lånade hennes bil för att åka och handla. det var smart. not. den var inte världens bekvämaste när man har ont in ze back. men det gick bra ändå!
och snäll som hon är, min ömma moder, så ska hon vara barnvakt på lördag.
vi hade tänkt att försöka umgås med lite vänner, så kom över om ni känner för det :)
sen blir det till att sova ut riktigt ordentligt på söndag! hoppas jag iaf. jag längtar redan <3

sjukt program på femman just nu. män som är kära i sina bilar.
jag som trodde att jag hade ett osunt förhållande till forden, men där ligger jag fan i lä!
;)
saknar forden. men snart är det vår igen så då kan man börja leva som folk igen.
min lilla lover <3

: *

usch om den där gubben kom och kysste och sprutade på forden. skulle nog slå ihjäl honom, ärligt.
sjuka människor det finns. skrämmande.

ah well.. nu måste jag vila lite.
snart dags för lite pills, sen läsa + sova.
fredrik kommer nog närsomhelst också. bra, för jag behöver en kram och en puss känner jag :)
ibland är det bra med karlar iaf ;)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Haha, jaa, inte så fräsch man!

Bah, är kär i den här bilen, och har sex med den!



Åh, jag skulle vilja komma på lördag.

Kanske kan få med mig gosen också. (:

*:

Postat av: Bili

Jag höll på att spy när jag kollade en stund på det programmet, så jag var tvungen att byta kanal.

Jag hade gärna kommit på lördag, men det ser ju inte så ljust ut. ): Micke ska på kryssning då. Så jag lär väl ligga här helt handikappad.

::

2009-02-24 @ 22:58:27
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är barnledig på lördag men jobbar 7 på morgonen dagen efter =P kanske kan kika förbi iaf =)

2009-02-25 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback