för ingen, nej ingen, vill vara ensam

det var som jag trodde, jag blev inte bakfull på det där vinet jag drack i fredags. isåfall var det en rejäl bakfylla som håller i sig! haha
mådde illa hela dagen, men vi drog iväg iaf. pinade mig igenom filmen. men jag klarade det iaf :D och den var bra.
fast jag är fortfarande bitter över att jag inte fått läsa om det i skolan. så mkt människor som man inte har koll på. tur att man har en expert i familjen :)
vi pallade inte med att käka på restaurang iaf, ingen av oss var särskillt sugen och det kändes onödigt att lägga en massa pengar och sen inte veta om man skulle få njuta av det. så vi tog en romantisk middag på donken innan vi åkte hem. haha
lyckad dag ;)
jag fick inga slemmiga presenter heller :/ jag vill ha men jag får aldrig. haha
ah well... jag har nog gett upp hoppet om en romantisk man.
men jag gråter alltid när jag ser alla gulliga pojkvänner på tv som överraskar sina flickvänner osv.
man behöver inte ens göra nåt fancy. typ en lapp på huvudkudden där det står nog gosigt gör ju så himla mkt <3
men ja, som sagt... romance is dead.

så man har väl nån slags magsjuka också. mår illa all the time. känner mig helt bakis :/
och imorgon ska vi till BVC. får se om det går annars får jag ringa. har ingen som kan följa med heller..
och eftersom öppna cpskolan ligger där så får man ju inte ta in vagnen.
men lätt att bära två bebisar med 18liter kläder och en fet skötväska, själv.
jag hatar BVC. haha
men det vore bra att se om grabbarna har gått ner nåt. det har de säkert :/

är inte så kul att vara själv med dem när man inte är på topp iaf.
har försökt få dem att sova ända sen fredrik åkte typ :P
det slutade med att jag fick komponera ihop en liten somna-skiva åt dem medan de låg och härjade i sina sängar.
men när jag satte på den så blev de knäpptysta.
TACK ASTRID! ;D
så den där skivan kommer nog gå varm nu. jätteskönt att ha hittat nåt som får dem att komma till ro.
mammas famn funkar inte längre. inte när de är två iaf.
och sen när typ albin håller på att somna så börjar elvis härja så att han vaknar till och blir ledsen och så går det runt sådär.
men det är kul att ha barn ;) hehe

fredrik var iaf snäll och lånade de två sista böckerna i utvandrarna-serien åt mig.
var sista dagen för inlämning av den andra så.. :)
skönt att ha nåt att läsa igen.
nog för att jag började läsa fredriks SS-bok igår, men jag vill helst läsa alla i rad liksom. så den får vänta ett tag.
sen har jag ju abba-boken att läsa också :D och en massa annat.

nähä... om man skulle försöka äta nåt då. då slutar illamåendet för ett tag.
fan, man får inte ens spy när man är magsjuk längre. jag som t.o.m vill. haha
får väl försöka skaffa mig ätstörningar. går det?
jag är inte mkt för att stoppa fingrar i halsen och sådär.. men, men.
är trött på demensbullimi ;)

tjenis penis

Kommentarer
Postat av: bili

Du kan få mina kräkningar. ):

:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback