fuckaloo

blir psyk snart.
jag får aldrig sova. inatt har jag varit uppe typ var tredje timme. ffs!
det är som när de var nyfödda nästan. eller nyhemkomna får man väl säga ;)
jag längtar tillbaka till den tiden då de sov hela nätterna, och länge på morgonen med. skulle vara så lite ljuvligt.
nu ba: sover inte på dagarna, inte på nätterna, never!
funderar på att dra härifrån och sova nånstans. haha
typ 3 dagar.

nämen.. skit. jag orkar verkligen inte.
jag är så trött på allt. verkligen allt. alla är skit.
känns som att hela världen är emot mig.
men tack då.
som om man inte gått igenom tillräckligt med skit ändå. när ska det bli bättre liksom?
jag går ju bara och väntar på nåt. men vad?

nämen om man skulle ta och mata barnen då. yey! alltid lika roligt. har ju aldrig gjort det förr.
kan ju hoppas på att nån har bajsat igen också. brukar ju ändå inte byta bajsblöjor hela förmiddagarna.

fast efter frukosten tänker jag faktiskt klä på oss och gå ut. ska hämta kenzo och gå ut och promenera lite.
det ser ut att vara fint väder. snöskit fortfarande dock men vad kan man förvänta sig?

åh, jag önskar att nån kunde köpa den där elvissamlingen från tv-shop till mig <3
har ju inga filmer på dvd ens. video kollar man ju typ aldrig på. och det är många som jag inte har...
eller nej, det var det ju faktiskt inte. har redan alla, haha. men det är ju på tattarvideo!
näää... massa grejer får man ju. köp den till mig då! bara 1199:-!!!
kul för dom som har pengar och kan köpa.
böghoror.
själv måste jag köpa nya behåar den här månaden, sen har jag inte råd med nåt mer. haha
hoppas fredrik vinner på lotto snart. det är vi värda :) men det är ju bara pensionärer och såna som redan har pengar som vinner på sånt.
får väl försöka vara glad utan pengar. och det funkar för det mesta.
fast jag är inte så glad nuförtiden. men ändå...
tur att man har bröderna bus här som livar upp det ibland. fast just nu står de inte högt i kurs, men det blir väl bättre under dan.

meeen.. hate you all. hejdå!
;)

Kommentarer
Postat av: Mizuki

I hear you sister! Typ. ;)

Guuuud, L har typ sovit två sekunder inatt. >_<



Jag vet inte varför du mår dåligt, men jag hoppas att du mår bättre snart.<3



Sömnlösa nätter, matning och byte av bajsblöjor är snart ett minne blott. Snart går de på pottan, äter själva och sover sött på nätterna. ^^ Det gäller bara att klara sig genom det här först, ett andetag i taget.



:*

2009-02-22 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback