give us a chance to rock your socks off

dryyyg kväll. håller på o gör slingor på mig själv. igen ;)
men den här gången verkar ju färgen ta iaf. får hoppas att det blir okej.
annars...!

ska snart skölja ur skiten, sen ska jag lägga mig.
hoppas att ingen på fredriks jobb är sjuk imorgon, för då får han vara ledig :D:D gosigt <3 en hel helg tillsammans :)
ska åka o storhandla imorrn. det ekar i skåpen här, hehe.
jag ska köpa 7kg vv-korv. m´m´m
och blodpudding till barnen. jag vill med ha, men det är ju massor med points i :/
anyhow.
barnen får följa med till willys. får se hur det går ;) men det går nog bra. de brukar ju gilla att kolla på grejer.

hoppas att de sover hela natten inatt. det har faktiskt gått bättre de senaste nätterna (peppar, peppar!) har bara fått gå upp och ge napp, men ingen välling :D
fast imorse ville de inte sova någe mer efter att de fått välling vid 6. men vi låg och drog oss i en timme iaf. på varsitt håll :P sötnötterna.
fick lite kvalitetstid med albin idag också. elvis är så krävande så det känns som att man inte får umgås lika mkt med albin längre :( men vi busade lite i soffan och kollade på fresh prince. gosnöten.

jaha, nähä. ska väl skölja håret nurå. dödar väl ryggen men det är ok.
har glömt att ta ipren idag :/ kan ta en innan jag går o lägger mig kanske. känner att det smärtar lite efter allt virkande med håret, eheh

men, lördag! jag vill träffa vänner, ok?
: *

Kommentarer
Postat av: bili

Jag kommer om jag bara får mår så bra som jag gör nu :D

:*

Postat av: Soppi.

Vänner vill träffa dig med! d: *:

2009-02-27 @ 07:36:58
URL: http://killiz.blogspot.com
Postat av: Sweedy

Jag kommer nog! Så himla kul!! :D

2009-02-27 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback