gotta get it on in the party zone!

wah!
min papi var här nyss och fixade högtalarna, så nu har vi ljud överallt och det är ju bra.

jag skulle behöva dammsuga, men det går ju inte när ungarna är vakna >< hann inte medan de sov.
får göra det när fredrik kommer hem istället.
fan, de hittar ju varje liten grej som ligger på golvet, och stoppa det i munnen.
har fått plocka ur en massa ludd ur elvis mun idag >< det gäller att hålla koll på de små liven.

sen känner jag väl att jag kanske också måste säga nåt om de två stora nyheterna som ploppat upp under de senaste dagarna.
Nån tuttade på Statt i eskilstuna - dumt gjort, thank god att ingen blev allvarligt skadad. det kunde ha gått hur illa som helst. men go on with it. så jävla flashigt var väl inte det där hotellet, och jag är säker på att det kommer att byggas upp igen. så.
Kronprinsessan har förlovat sig med Daniel - NOOOOOO!!!!!!!! jag hade hoppats på att det skulle ta slut. jag tycker han ser så himla slemmig ut. riktigt äcklig kille. men de kanske gillar varann så då är det väl bra. hoppas det går bra för dem iaf. och ja, jag gillar kungafamiljen. jag vill ha en kungafamilj.


that´s it for me. nu ska jag byta en bajsblöja, verkar det som. alltid lika trevligt.
jag hatar barn ibland.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback