hejdå ryggen

kan man väl säga. haha
kan göra så mkt!
som tur är så skulle min mor komma hit efter jobbet idag, så hon får nog hjälpa mig med barnen. kan ju inte lyfta dem eller nånting :( hoppas det blir bättre imorrn. jobbigt om man måste sjukskriva sig och hålla på och böga..

anyhow. var iaf på stan igår. det var trevligt.
blev en bh iaf, satt som smäcken! har visst så små boobs nu. HAHA. men det är billigt har jag hört ><
400 pix för en enda. tur att de inte hade några svarta kvar, hade inte ens haft råd att köpa 2.
men nu har jag iaf en som sitter bra.
vårjackor och kepsar hittade jag åt ungarna också :) men inga pj´s. eller jag blev aldrig nöjd och sen glömde jag bort att kolla, hehe.
jodå. hårfärg blev det också. emmpi färgade igår, fast vi måste göra slingor en gång till för det tog inte ordentligt.
fett ojämt och så. men, men! det får bli en annan dag.
orkar nog inte idag faktiskt. eftersom min aprygg är som den är. jag förstår inte vad jag har gjort :(

ska väl försöka ta ett bad iaf. om det går. haha
fastnar väl där hela dan ><

men ja.. kul liv!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback