how come I feel no pain?

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRiiiiiiiIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eh...

smokie ska ju spela på viking line. jag vill se!!!!!!!!!!!
pliiiiz!!!!!!!
fast, just ja. har ju inga pengar. haha
drömde t.o.m att jag blev ledsen för att jag inte kunde åka.
pappa skulle åka, med typ göran och några, och se dom.
så kände jag mig helt ensam för det var ingen som frågade om jag ville åka.
sen började jag gråta. haha
fast jag är lite sån just nu. känner mig grymt ensam och deprimerad.
jag har liksom ingenting att se fram emot, ingenting att göra. det känns som att man bara går och väntar på nåt.
man har inte ens nån anledning att klä på sig på morgonen, för man väntar ändå bara på att få gå och lägga sig igen.
fast idag ska vi ju till BVC. woho....!
måste ringa pappa och fråga om han kan följa.
kanske går hem till dem iaf och hälsar på kenzo, var jättelängesen vi var där nu..
men ptja. jag vet inte. allt går bara åt helvete känns det som.
det ända som är värt är ungarna. de är gosiga <3
resten bara.. blö
jag behöver lite livskvalitét! nåt som gör livet roligt. men vad?
har ju inga intressen eller hobbies. och även om jag skulle ha det så har jag inte råd.
men ska ju iaf köpa nya behåar på fredag när bb kommer. woho!
sen kan jag inte handla nåt mer på en månad, haha
behöver nya glajjer också. ba yes. billigt. tar det när jag blir gammal eller nåt istället. får väl bli blind sålänge.
jag har inte ens råd med en synundersökning liksom. varför kostar det pengar? borde ju vara billigt eftersom glasögon kostar 18mille. och tänk om man inte ens behöver glajjer, då har man ju gjort den där undersökningen helt i onödan.
hm, jaja.

ungarna ligger och lyssnar på sin skiva nu. får se om de somnar så att jag kan gå och duscha. eller bada.

kan vi inte få vår åtminstone? tycker vi ska ta bort januari, februari och mars. helt onödiga månader. bara fattigdom och elände iaf.

nä, nu tyar jag int mer. hejdå

Kommentarer
Postat av: bo

När jag gjorde synis kostade det fan 300 spänn! Kukdyrt.

2009-02-17 @ 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback