I´m just a baby

trevlig dag idag :)
efter att lollo och adrian varit här så kom emmpi. <3
vi ska åka in till stan imorgon. jag ska väl försöka hitta brådis(haha) och pj´s till barnen. de har fan börjat använda strl 74 i pyjamasar nu :O stora grabbar!
hoppas att de inte växer för fort bara, för jag vill att de ska kunna ha sina p.o.p-kläder till hösten och de är i strl 80. vore ju tråkigt om man inte hann använda dem.
jag hatar säsongskläder. köp aldrig det till nån om ni inte vet att de kommer kunna ha det.
så himla mkt kläder som vi inte ens kunnat använda.
sommarkläderna de fick i somras kunde de ha nu i vinter t.ex. och nu vår & höstkläder som de inte kommer kunna ha i vår.
poo I tell ya!

har lite mackisar på kokning nu. blev lite apa med middagen, men det är roligare att vara med emmpi än att laga mat och äta alldeles själv :)

kanske man skulle slå på stort och färga håret nån dag? orkar inte gå till malin, kommer ju ta tre år innan man ordnar till nån  tid. + att jag inte har pengar till det heller. nog för att det blir bäst när hon gör det men vafan...
så jag kör nog the old fashioned way. emmpi får hjälpa mig.
men vad ska man hitta på? nån som har nåt tips??
tell me now isf för jag åker till stan imorrn vid 10 ;)

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Mizuki

Men.. Får man ens läsa eng b utan att ha läst eng a? Det trodde jag inte.

Men jo, de ämnena + att man måste ha ett fullständigt slutbetyg.. -sucka-



Du, den dagen mina ungar sover hela förmiddagen så kommer jag att jubla! :D Den dagen kommer att bli lika lycklig som de dagar de föddes. Att äntligen få sova till 12-13 igen.. Åh, vad jag längtar. :D

Jag är en latmask och jag förväntar mig att mina ungar också ska vara det. ;) :P

2009-02-22 @ 21:37:59
Postat av: Mizuki

Ang. håret förresten. Jag tycker att du har så vacker hårfärg naturligt. Du skulle inte kunna förstärka den med en toning och lite slingor typ?

2009-02-22 @ 21:39:54
Postat av: bili

ÅH! Hoppas jag är uppe i tid imorgon och mår bra, för då vill jag träffas imorgon! Om ni ändå ska till staden liksom.

Jag ska ju också färga håret :D

::


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback