NEJ

alla barn är inte vackra.
en del ser ut som skit.
och de flesta spädbarn är fula.
SÅ, nu var det sagt.

sen så kommer man ju alltid tycka att ens egna barn är det vackraste på jorden, och det är bra.
men sluta intala er att alla barn är vackra, för det är inte sant.

man får ju typ stryk som prematurförälder om man tycker att prematurbarn är fula.
och ja, jag tycker att de är fula. jag gillar inte stora ögon och stor, lång och utbuktande panna.
men hade mina barn sett ut så så hade jag ändå tyckt att de var världens finaste, för det är så det funkar.

och sen så har ju jag faktiskt världens sötaste ungar redan.
förstaplatsen är tagen, too bad losers ;)
haha


nog för att albin ser helt galen ut här, men han är cool!

och sen så tycker jag nog att alla barn är fina på sitt sätt :)

och sen så var det här inlägget skrivet i rage.

men alla mammor, ni har världens finaste barn. det vet ni. men räkna inte med att få medhåll från alla.
för smaken är faktiskt som baken.
kluven ;D

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback