running wild

min ömma moder har blivit magsjuk, så hon kunde inte barnvakta imorrn :(
och svärisarna kan man ju inte räkna med direkt, haha
eh..
men det löser sig väl ändå. eric kommer hit idag, han o fredrik blir väl dyng. och imorrn kommer tjejerna och då kanske jag blir dyng. haha
men det blir lugnt. den ena får ta hand om barnen.
men det hade varit roligt att få parta lite tillsammans. för snart börjar ju fredriks alla aktiviteter. metallica nästa vecka och sen så känns det som att han har nåt varje ledig helg :( men, men.
vi fick lite gostid idag iaf. vi var och storhandlade, och sen var vi till tuna park, hela familjen :)
jag råkade byta ungarnas vårjackor idag, för jag hittade SÅ himla fina skinnjackor, jag var tvungen helt enkelt!
elvis posade lite i sin, kommer väl bild sen ;) tuffa grabbar.

och mitt hår blev helt fail. färgen vill helt enkelt inte fastna på mitt hår >< så nu har jag slängt in en mörk och hoppas att det blir bra. haha
får väl raka av mig det annars ><

meeen, ha en trevlig kväll. vi ses imörrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback