skål mina vännor!

eheh. love you all <3
och jag håller med sweed, alla kan väl fika på fredag!
oj! det är ju för fan fredag imorrn! :D:D:D
roligt med plans!
fast jag är nervös över att åka buss :O
men det ska väl gå.
jag bor ju på första/sista hållplatsen så då är det väl inte så mkt folk kanske.
sen matchar vi med fredrik så han får hämta upp oss när han slutar halv fyra :)
men det är ju så jäkla svårt att säga nån tid...
eller det är väl lätt, det är svårare att passa den ;)
kanske är enklast innan lunch, annars blir det så sent.. så vid.. 12kanske? kan det passa alla?
så får väl jag och grabbarna äta på stan. iaf grabbarna.jag är lite fattig så vi får se... haha

oh, måste välja ut kläder till grabbarna :D eh...

hade förresten gått upp två hekto, så det var ju inte så farligt :P
skönt att få ha en normal vecka nu iaf. inga fester och sådär. ska bli whönt.

men what to do, what to do?
får se om ungarna kommer till ro. de var väldigt gnälliga nyss så jag lade dem i sängen. vet inte om de är trötta eller bara allmänt apa. haha
ingen vällingnatt inatt iaf. skönt.
fredrik var upp en gång och gav nappen bara.

nä. nu ska jag försöka hitta på nåt.
min pappa har hittat ett tidsfördriv, kul för honom. jag vill också ha nåt att pyssla med, som är kul.
fast bygga ihop bilar är inte riktigt min grej ;)
men det är kul att han ska ta upp det där igen. kanske mina grabbar också får hänga i garaget under sin uppväxt, som jag och cilla ;) haha
ja herregud.

jag har ju kollat klart på hela utvandrarna/nybyggarna-dvdn. så nu har jag inget att göra :(
känns sad att det är över. kanske skulle ha sparat lite på det.. som jag gör med dallas. haha
måste kolla om säsong 10 har släppts. har fortfarande inte kollat klart på s.9 :O
som tur är så har jag ju böckerna kvar. är snart klar med invandrarna, då ska jag låna nybyggarna. och sen är det bara en kvar :(
usch, jobbigt när indianerna kommer. helt störda! jag som gillade indianer innan (dock gillar jag cowboys mer) men nu vetefan. det var lite gross när de hängde upp fostret på husväggen :S:S helt störda.
annars så blev jag lite kär i liv ullman (kristina)

söt.

nä, nu tyar jag icke mer.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Sweedy

nu jävlar blir jag ledsen, de ringde från jobbet & jag ska jobba imorgon :((( så jag kan inte följa med. ååh!! jag ville ju! men ni får ha det så trevligt iaf. :)

2009-02-05 @ 16:20:05
Postat av: Bili

Åh! Jag vet faktiskt inte om min kropp pallar vara med imorgon. Jag skulle verkligen vilja, men fan... Skämmigt om man börjar kaskadkräkas på stan ):

::

Postat av: Jessica

Jag ska flytta till säby :o

2009-02-05 @ 17:32:35
URL: http://hishkaka.blogg.se/
Postat av: Soppi.

Jag är fortfarande på!

Om det fortfarande är någon annan som vill?

Haha.

Får väl gå själv. d:

2009-02-06 @ 00:39:26
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback