snark

gomorron, gomorron. hör apor sjunga glatt gomorron, gomorron
i KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
.... eh

ja fredrik jobbade ju dag idag så då var jag upp vid halv 3 och halv 4 :D haha
det är så jävla sjukt alltså.
fast jag är inte så farligt trött ändå. även fast ungarna ville gå upp 7.
gick o lade mig rätt tidigt så...

synd att inte sweedy kan komma idag :( men jobb är jobb!
måste skaffa ett jag med. lär ju gå bra. kan så mkt <3
men, men. shit the same just nu.

riktigt bögigtsnöväder ute. hate it. kan inte våren komma snart? ><
är det ingen snö i december så kan det lika gärna vara.
varför är alltid vintern så himla lång? den är ju sämst.
sommaren är fett kort. det mesta regnar bort.
eh
men det är ju sant. blä

jaja. om man skulle ta och äta lite fruppe och sådär då.
har ju lite att stå i om vi ska hinna iväg sen.
men jag har skjutit upp det till framåt ett istället.
hoppas vi får plats på bussen :S
fett nervös. haha
hoppas att det inte är en massa tanter där som ska fråga om det är tvillingar.
då ska jag säga nej. det är apor.
eh..

haha, albin har fastnat under gåstolen. hur fan kom han under den anyway? han måste ha klättrat lite :)
eller alltså, han har inte fastnat så. han bara ligger under den.
lät ju taskigt om mitt barn sitter fast och jag sitter här :P

anyhow.. fick sms nu. så hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Jaa, men runt ett blir great!

Du kan ju skicka ett sms när du ska kliva på bussen, så jag vet på ett ungefär när jag ska tralla iväg. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback